onsdag den 14. juli 2010

Hos "Mormor" og tøserne..

I går var Tulle, hendes mor og far en tur forbi for at hilse på os og kattene.
Den ene kat strøg ind under sofaen, og kom først frem da "udyret" var gået efter et par timer....den anden kat var noget mere nysgerrig, men ikke helt tryg ved det der væsen, der sagde sjove vovlyde....katten langede dog ikke ud efter hende, så nu må vi se hvordan det går når de igen kommer på besøg....
Men for pokker hvor er hun sød og skæg, og utrolig stædig....hehe , hende får de det sjovt med...


"Mormor", Tulle og Trunte.

Tulle har snuppet en legetøjsmus.

Tulle....


6 kommentarer:

  1. Hun ligner et rigtigt lille bøllefrø!

    SvarSlet
  2. Arjjj hvor er hun sød - ser ud til I alle har rigtig meget fornøjelse med hende, mon ikke kattene hen ad vejen finder ud af at hun skal være der og omvnedt, og så ender de vel alle i en stor kærlig bunke.. :-)

    SvarSlet
  3. Hej Aee
    Hvor er hun bare skøn.
    Håber Kenneth & josefine er rigtig glade for hende - ellers kan de ALTID give den til mig :D
    - Jeg var forresten til Jobsamtale igår , i Vero Moda. Så kryds finger for mig ..

    SvarSlet
  4. Hej Rimkoger, ja hun er en bølle. men en sød en....

    Hej Inge, jo vi havde tænkt os at vænne hund og katte til hinanden, så må vi se om det lykkedes.

    Hej Emilie, jeg krydser fingre for dig, pøj pøj...

    SvarSlet
  5. Haha, sikke nogle skønne billeder - jeg kan slet ikke stå for Tulle, og heller ikke for dine katte :-) Jeg håber, de bliver perlevenner!

    SvarSlet
  6. Hej Madame, tak skal du have, vi må arbejde på at hund og kat kan enes....

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...