fredag den 14. december 2012

En frakke..

til bilen. Jeg var jo lidt forvænt med en garage hvor jeg slap for at skrabe is af ruderne om morgenen, så for et par uger siden blev der indkøbt overtøj til bilen. Og nej det er ikke besværligt, hvis vi er to om at give den frakke på tager det 1 minut, hvis jeg er alene så tager det 2 minutter (medmindre det stormer, så er det lidt besværligt at være alene om det!) Og jo der er lidt frost på ruderne men det tager kun et øjeblik når bilen er varmet op så er isen væk. Og ligger der sne på så vipper man det lige så stille af når frakken krænges af, er der meget så kan det børstes væk.. IMG_1946

20 kommentarer:

  1. Det er ikke kønt, men særdeles praktisk :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej ikke kønt men det hjælper..;-D

      Slet
  2. Smart og det lyder ikke særlig besværligt.. Knus til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke særligt besværligt og den kommer kun i brug ved frost og sne..Knus

      Slet
  3. Det er en supergod idé med sådan en frakke til bilen! Klem

    SvarSlet
  4. Det er smart med sådan en frakke til bilen. Det gør livet noget nemmere :-)

    Det ser ud til, at Naja og Kylling har godkendt Elias' legetæppe. Der bliver hygget igennem :-)
    Jeg må ud at se, om jeg kan finde sådan en kylling. Det er lige sådan en, der ville gøre lykke hos én, jeg kender.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør livet noget nemmere..;-D Jeg tror kylling at gør lykke hos mange børn..;-D

      Slet
  5. Det er rigtig smart. Den er også fin hvis man holder udendørs imens man er på job , ikke noget værre end at komme ud til en snedækket bil,når man bare gerne vil hurtigt hjem ;O)
    ha en dejlig fredag , kør forsigtigt i week-enden

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den kan jo bruges overalt, heldigvis og ja det skal jeg nok..;-D

      Slet
  6. Hihi,jeg kan godt forestille mig, at både du og 'frakken' er ved at suse væk i blæsevejr, men ellers er det åbenbart nemmere, end jeg troede. Der må dog være et marked for lidt sjovere 'frakker', ville jeg mene ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, jeg kan da bruge den som faldskærm..;-D Ja der kunne da godt være nogle med prikker eller striber på, eller et skrigende pink..;-D

      Slet
  7. Vældig smart :) men som du selv pointerer er det ikke ret nem i stormvejr :)

    De problemer med is har jeg ikke, for jeg har ingen bil ;-) ... øhh det passer så ikke helt, men det er en anden historie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er ikke nemt i stormvejr..;-D

      Slet
  8. Smart frakke I har købt, den er god i denne kolde tid.

    SvarSlet
  9. Det er da sådan en, jeg skal have til min bil, når nu jeg ikke har en garage! Hvordan har jeg dog kunnet bo 25 år det samme sted uden at have investeret i denne form for garage? Det forstår jeg simpelthen ikke :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, næeh det forstår jeg heller ikke..;-D

      Slet
  10. Smart med frakke til bilen. Jeg har kun til motorcyklen. Ja det kunne da godt være malet som en Lamborghini ;o)
    KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har også til motorcyklerne..Ja eller med leopardprikker på..;-D

      Slet

Skriv du bare din mening...