mandag den 4. juni 2012

En tur i Dyrehaven.

IMG_6526 IMG_6535 IMG_6538 IMG_6540 IMG_6549 IMG_6552 IMG_6557 IMG_6562 Søndag eftermiddag tog vi en tur i Dyrehaven i håb om at se nogler hinder med unger, det var så det eneste vi IKKE fik set, men jeg var lidt fascineret af de hvide hjorte derude, dem er der en del af… Men det var så også desværre en af de dage hvor det ikke rigtigt fungerede for mig fotomæssigt, I kender det, hvor man bagefter tænker; hvorfor pokker prøvede du ikke at flytte dig lidt, hvorfor skiftede du ikke objektiv og hvorfor prøvede du ikke nogle forskellige indstillinger? Sådanne dage har jeg ind imellem og i går var én af de dage og når jeg så kigger på billederne bliver jeg sgu irreteret over at jeg “sjuskede” lidt…Nåeh men heldigvis er hjortene der jo hele tiden så jeg må bare afsted igen ved lejlighed… Nogle af billederne har jeg beskåret lidt.

26 kommentarer:

  1. Wow, helt vidunderlige billeder! Du giver mig lyst til at tage en tur i Dyrehavens snart. Klem og god mandag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er så dejligt grønt derude i øjeblikket...;-D

      Slet
  2. Vi overvejede også at tage i Dyrehaven i går, det havde været sjovt at løbe ind i jer derude.. :-)
    Jeg synes nu det er fine billeder du fik taget derude, men jeg kender godt følelsen..
    Knus og god fridag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne have været sjovt...;-D og billederne er da fine nok, meeeeeen. Knus og så synd for dig at du skal på arbejde :-(

      Slet
  3. Jeg synes nu, at der er nogen rigtig gode billeder. De er nu fascinerende, de store dyr. Jeg kan se, at du hører til den halvdel af danmarks befolkning, der holder fri i dag, så jeg krydser fingre for en god fridag hos dig :-) Og så vil jeg ellers smutte på arbejde..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne, og ja jeg er heldig at have fri i dag..God arbejdslyst til dig..;-D

      Slet
  4. Så flotte dyr. Jeg blir imponert av de flotte gevirene som de bærer med seg rundt!

    Ønsker deg en fin dag. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er flotte dyr og gevirene er imponerende og så er de ikke engang færdigudvokset..;-D Klem

      Slet
  5. Jeg har altid drømt om at fotografere netop der og jeg NØD dine billeder.
    Kan ikke få øje på "sjuskeriet"!! De er godt nok flotte de dyr!

    :-) Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik nogle gode billeder, sjusket består i at jeg skulle have brugt lidt mere tid på at få nogle endnu bedre billeder...;-D

      Slet
  6. De er nu imponerende de store bukke Og i Dyrehaven har de det vist godt. De ser alle trinde og velfornøjede ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige nu er der også masser af grønt de kan fylde maverne med...;-D

      Slet
  7. Sikke skønne billeder. Og jeg kan da heller ikke spotte noget sjuskeri!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, sjusket består i at jeg skulle have brugt lidt mere tid på at få nogle endnu bedre billeder, som jeg skrev til Dorthe...;-D

      Slet
  8. det var da nogle rigtig dejlige billeder fra turen.

    SvarSlet
  9. Heller ikke jeg kan se, hvad der skulle være galt med de billeder; de er da alle sammen rigtig flotte!

    SvarSlet
    Svar
    1. der er heller ikke noget galt med billeder, jeg skulle bare have givet mig lidt mere tid til at komme lidt mere rundt om dem og prøvet nogle forskelling indstillinger...;-D

      Slet
  10. For en fotoamatør som mig er det nogle fantastiske billeder, du har taget af de smukke dyr. Jeg er helt vild med de lækre, dunede gevirer. Bare man kunne få lov at ae dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have og jeg havde også en frygtelig lyst til at røre ved dem, var også tæt på, men turde ikke...;-D

      Slet
  11. Hej Annemarie,
    Man ved jo bedst selv, hvad man gik glip af, når man sidder og ser på sine billeder bagefter. Når jeg har det sådan, håber jeg altid at det vil være muligt at vende tilbage for at lave det om. Og ind imellem lykkes det for mig. Det er nok i den slags situationer jeg har lært mest :)
    Held og lykke med det du ville ønske havde været anderledes, Heldigvis bor du tæt på, og dyrene er der jo igen.
    Vi kørete engang for længe siden rundt i karet derude, og det var en herlig oplevelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle gange er man måske bare ikke hopla og så går det lidt stærkt, men heldigvis er der jo masser af chancer for at prøve igen...og der er meget smukt i Dyrehaven...;-D

      Slet
  12. Jeg synes også rigtig godt om dine fotos, men forstår godt at du ærgrer dig, for netop der havde du mulighed for at afprøve forskelligt, som så en anden gang, hvor du ikke har så tålmodige dyr, hurtigt kan få dig til at indstille korrekt. Afsted igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak anjoe, og jeg må bare prøve igen...;-D

      Slet

Skriv du bare din mening...