tirsdag den 5. juni 2012

Det klør..

IMG_6587IMG_6592 IMG_6593

24 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder, simpelthen - ja, det kan åbenbart også klø på dem :-) Jeg må se at komme i Dyrehaven og opleve det dejlige syn!
    Klem og god tirsdag til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke det er tægerne der bider...;-D klem

      Slet
  2. Jeg troede det var dig, der havde fået et myggestik ;-) Dejlige billeder

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, ja det kunne godt være, der er mange myg i f.eks. Åmosen..;-D

      Slet
  3. Smil smukke billeder. ikke rat når loppe er vild.... ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. nej det er ikke rart når lopperne bider...;-D

      Slet
  4. Og når det klør, er det godt at kunne nå..:-)
    Jeg tror også det er tægerne der får en tur..
    Knus og nyd dagen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja godt at kunne nå, jeg har et sted på ryggen som jeg ikke kan nå når det klør, møgirreterende..Knus og i lige måde..;-D

      Slet
  5. Hej! Nu har solen kommit fram igen och det är en blå himmel. Snart åker vi på semester ner till Öland och Småland. Ha en fin dag !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Janne og en fin tur til jer...;-D

      Slet
  6. Ja, det kan vel kun være tæger. Måske også bremser?
    Det var nogle skønne billeder fra Dyrehaven - men jeg kender udmærket den følelse, du sad tilbage med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske også bremser, og det er da rart at andre også oplever/føler det samme efter en fototur...;-D

      Slet
  7. Åh, flere dyre billeder - skønt!

    :-) Dorthe

    SvarSlet
  8. Sikke mange dejlige billeder fra dyrehaven. Det er et skønt sted at gå rundt med kameraet, fordi man jo kan komme til tage billeder uden at skulle stikke linserne gennem noget hegn.

    Du har fanget mange skønne situationer. Og med hensyn til hvad det er der klør ved jeg nu ikke om det er tægerne, der får en tur. Synes aldrig at de klør når jeg har haft dem, og hundens klør også meget sjældent.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rart at der ikke er hegn rundt om dyrene, ved heller om det er tæger det kan måske være en loppe eller to...og tak..;-D

      Slet
  9. Det må være surt at stå der midt i ingenting uden et eneste godt gnubbetræ i nærheden :-)

    Jeg vil tro, at det er flåterne, der klør. De kan sidde ganske tæt, har jægere fortalt mig. Bwadr :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. ja et gnubbetræ havde nok været godt, og det kan da godt det er flåter eller tæger der klør..;-D

      Slet
  10. Skønt at se billeder af så mange hjorte. Det er noget af det vi går efter, når vi er i Dyrehaven.
    Men tænk en gang ikke at kunne klø sig ordenligt og ikke en gang sige det til en af de andre.
    Lige der er jeg nu glad for min mund og mine hænder ;0D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tænk hvis de lige kunne be' en makker om at klø sig på ryggen...;-D

      Slet
  11. Flotte billeder fra Dyrehaven; der må jeg også snart ud med kameraet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et skønt sted at gå..og netop bevæbnet med et kamera..;-D

      Slet
  12. Nej hvor er der mange! De må være meget lidt nervøse når man sådan kan komme så tæt på og tage billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. De reagerer lidt når man flytter sig, men de tager det nu helt stille og roligt...;-D

      Slet

Skriv du bare din mening...