tirsdag den 4. januar 2011

Træt...

i hovedet i dag...Der var telefonsystem-nedbrud i dag på arbejdet så der gik et par timer før vi kunne komme på telefonerne, og det var jo så også rart nok for os men ikke for kunderne...Da systemet så var oppe at køre igen virkede det selvfølgelig ikke optimalt så en del af kunderne kørte i ring...Og det kan de jo godt blive lidt irreterede over....Så der var pres på resten af dagen og det kan godt gøre en lidt træt i hovedet..

Nåeh ja og så stod jeg på Sydhavn Station og kiggede på nogle bygningsarbejder som er ved at reparere broen...De har været i gang siden  sidste  forår og jeg synes nu at det var lidt mere behageligt at kigge på dem i sommer end nu hvor de er pakket helt ind i store jakker...De er  meget pænere at kigge på når de kun er iført arbejdsshort, hjelm og bar overkrop og en dejlig brun kulør...så kære forår og sommer kom nu bare...;-D

8 kommentarer:

  1. Øv en træls dag, af med skoene og op med benene og tag en slapper aften.. :-)
    Jeg stemmer med på den der forår og sommer melodi.. Knus til dig fra mig.

    SvarSlet
  2. Nå nå du lure på "lækre" mænd ;0D
    Så falder man da heller ikke i søvn...
    Men nu savner jeg også foråret og at kunne cykle til jobbet!
    Fødderne og og slap af :0)
    Knus og fodmassage fra mig!

    SvarSlet
  3. Træls dag - håber dagen i morgen bliver meget bedre. Og tænk på at der slet ikke er så længe til foråret som der har været. Knus

    SvarSlet
  4. Om 3 måneder ser det meget bedre ud.
    Har heldigvis glemt hvordan det er med en dum dag på jobbet. Håber du får en bedre dag i morgen.

    SvarSlet
  5. Ja foråret er velkomment men jeg er bange for at der går en rum tid endnu Annemarie, så du må nok nøjes med visualisering.
    God aften til dig og dine.

    SvarSlet
  6. Hej alle tusinde tak for de søde kommentarer, og den dumme dag er heldigvis hurtigt glemt igen...God aften til jer alle...;-D

    SvarSlet
  7. Ja oven på sådan en arbejdsdag er det da ikke så ringe, at stå og falde lidt i staver over forår og mænd :-)

    SvarSlet
  8. Hehehe...godt at læse at dagen ikke var værre end at du kunne huske tilbage på shortsklædte arbejdere :-))
    Jeg håber så de ikke bliver alt for hurtigt færdige med broen....knus

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...