torsdag den 19. august 2010

Mod Varberg

Onsdag morgen op og pakke teltet ned igen og så afsted mod Varberg, smuk rute på GPS'en....ca. 200 km.
Det var en meget smuk tur, bortset fra et par byger og en del blæst, og så der er absolut ingen grund til at tage motorvejen med mindre man har meget travlt....På den måde får man set lidt mere, flere små byer, skove, marker, fjelde, fjorde, små havne, både og en masse rundkørsler....Nogle steder i Sverige skulle man jo tro at man var i Norge, så kringlede er nogle af vejene....men for pokker hvor er der smukt.....

En af de smukke udsigter fra motorcyklen....
Bohus Fæstningen, hvor vi holdt en lille pause...
Udenfor Varberg, Södre Näs Camping....Her er jeg ved at løse op for bagagen.
Om aftenen kørte vi ind til Varberg for at spise lidt kinesisk mad og så fik jeg taget det her billede af havnen i farten, jeg sad bagpå Min Jimmi's motorcykel....Det gør jeg engang imellem, når jeg er for træt til selv at køre ...Så er det meget rart bare at sidde bagpå og slappe af og nyde udsigten.

2 kommentarer:

  1. Herlige bilder:) Litt av tur dere har vært på. Veiene i Norge er et kapittel for seg selv. Sør i Norge er jo veien bra...på mine trakter er det bare svinger....
    Ha en deilig dag, knus:)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Guri, Ja de kan godt være lidt dårlige vejene, men det må man jo bare tage højde for..en dejlig dag til dig også. Knus ;-)

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...