søndag den 18. juli 2010

Aftentur ved Lyngby Sø


Lyngby Sø på togsiden (Lyngby-siden).

Både ved Havnehytten.

Højhusene i Sorgenfri.

Lyngby Sø fra Gladsaxe siden

Denne her fyr stod og kiggede på os da vi asede op ad Åmosebakken.


Da klokken blev ca. 21. besluttede vi os for at gå en aftentur rundt om Lyngby Sø.....Aftenen var jo dejlig mild, men forbavsende nok var der ikke mange mennesker hverken på søen eller på land...hmm det må være fordi det er ferie-tid, men der plejer nu at være en massen leben rundt omkring, det eneste der var meget af det var : MYG !!! og prøv at gætte hvad vi havde glemt at smøre os ind i ?....Jeg vil lige sige at når det kommer over ham Min Jimmi, så kan han gå pænt stærkt, ellers er det ikke noget han ynder at gøre.....hehe

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fantastisk skønne billeder - jeg holder så meget af netop den travetur og har gået der mange gange.

    Jeg boede som ung på Ulrikkenborg Allé og lidt senere på Blomstervænget, dejlig tæt på Lyngby sø :-)

    Ha' en god søndag, jeg håber din astma er i ro igen.

    SvarSlet
  2. Hej Madame, ja der er smukt i området, og jeg er jo også født og opvokset i Lyngby, nærmere bestemt Bondebyen....det kunne være at jeg engang skulle tage nogle billeder derfra.....Nu bor vi i Sorgenfri, og det er så dejligt nemt at komme rundt herfra. Jo min astma er blevet lidt bedre, jeg er nok bare for utålmodig....når jeg har fået pencillin 1 dag, så mener jeg at nu burde være frisk igen....men jeg er jo ikke 20 år mere, så det tager jo lidt længere tid....

    SvarSlet
  3. Hvor er der dog smukt ved Lyngby sø. Man fornemmer virkelig den smukke stille aften i dine billeder
    Ha en dejlig søndag aften

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...