torsdag den 13. maj 2010

Forkælelse


Jeg har fået en ny mobil-telefon af min Jimmi....en dejlig lyserød mobil med touch-schreen og laaaang standbytid og taletid....den jeg havde før gik hurtigt ud, og det er ikke særligt praktisk når vi farer rundt på mc'erne eller er i kanoen.....

Glæder mig til når mobiler kan lades op via solceller indbygget i mobilen .....Eller hvad med vindkraft, så kunne man have en lille foldesammen-vindmølle i tasken og når det så blæser (hvilket det jo gør meget i Danmark) Wupti så var den ladet op.....Det ville da være smart....

Nåeh men nu skal jeg bare lære den nye mobil at kende, jeg skal lige vænne mig til at det er touch i stedet for knapper, men det virker let nok......Nu er der så bare nogen der skal ringe til mig, så kan jeg også finde ud af om den dur til at tale i...hehe...
Tusindvis af kys og kram til Jimmi....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv du bare din mening...