lørdag den 13. april 2013

Det var hende der startede..

med at drille mig! CAM00020

26 kommentarer:

  1. Ja, det kan vi jo ikke se.............;O)
    Sjovt billede - god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og god weekend til dig.. :-D

      Slet
  2. Godt billede.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  3. Hehe.. Så kan du lære det.. :-)

    SvarSlet
  4. Gengæld fra i går... ;0D

    SvarSlet
    Svar
    1. Næ det var jo hende der begyndte.. :-D

      Slet
  5. Det er derfor jeg ingen kat har, Istvan hopper ikke op på bordet ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det ville jeg ellers godt se.. :-D

      Slet
  6. Nu har jeg minsandten også set det med!
    Jeg tror ikke den driller, den vil bare gerne fotograferes...

    SvarSlet
    Svar
    1. hi hi, det vil hun sikkert.. :-D

      Slet
  7. Skøre kat! Ikke det mest oplagte valg til hovedpude. Du har nok ret; det er rent drilleri :-)

    SvarSlet
  8. Hævn fra i går...:-)
    Mor du kan jo bare lade være med at drille mig med de fuglelyde.
    Kloge Trunte...:-)

    God weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
  9. Hihi, dejligt billede - det kunne mine katte også have fundet på :-) Klem og god lørdag aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de ligger sig på alt som de mener er deres.. :-D

      Slet

Skriv du bare din mening...