fredag den 30. november 2012

Katte

Lige nu er det ikke de store ting jeg oplever, dagene er jo korte og mørke, det er mørkt når jeg kører hjemmefra og mørkt når jeg kommer hjem. Og lige nu venter vi jo også på Gorms ankomst, så jeg laver ikke så mange aftaler. I dag er der julefrokost på arbejdet, der har jeg meldt fra, bryder mig ikke om de store sammenkomster hvor man sidder mange mennesker klemt sammen i en lille kantine, og hvis jeg skal være helt ærlig så gider jeg bare ikke de store firmajulefrokoster mere. Så i aften er det bare hjem, smide en kylling i ovnen og benene op i sofaen, og så sidder jeg nok og nikker når klokken er 21.00. Nåeh ja og så er Fetti blevet rigtig fræk, hun er begyndt at drikke af mit vand når det står på sofabordet, det har hun aldrig gjort før, det var kun Trunte der i en periode gjorde det med Jimmis vand...Det er altså ikke til at holde katte i dag!IMG_1385 IMG_1387

22 kommentarer:

  1. Godmorgen♥ Kan godt huske når det var mørkt både når man tog afsted og når man kom hjem! Julefrokosterne i Danmark er også en kapitel for sig ;-) Og hvor Fetti så har fået den ide fra hi hi. Ha en dejlig dag. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ved ikke hvorfor hun lige pludselig finder på sådan noget..Tak og i lige måde..Knus

      Slet
  2. Lige mine ord - jeg forstår dig godt.
    Ha´ en dejlig fredag.

    SvarSlet
  3. Åh altså - jeg har jo ikke arbejdet på så mange danske arbejdspladser, så mine julefrokoster kan tælles på under to hænder.. Vist faktisk kun en hånd.. Nå men jeg har så aftalt med en arbejdsløs veninde at vi skal holde julefrokost sammen :-) Så jeg skal til minijulefrokost i morgen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver da hyggeligt, så kan I da mindste høre hvad hinanden siger..;-D

      Slet
  4. Du er vist gået på stand by, er du ikke :-) Uartige katte ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er jeg vist nok..Ja de er frække de to tøser..;-D

      Slet
  5. forstår godt du ikke orker de der firmafrokoster, hvor den ene bliver mere pinlig og højtråbende end den anden,
    nyd du dine "frække" katte ❤smid benene op og nyd stilheden ❤

    SvarSlet
  6. Der er gode ting i vente for jer..
    Det er en fornøjelse ar se hvor godt tøserne trives med at kunne komme ud..
    Knus og god fredag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja vi venter på noget godt..Og tøserne elsker haven, det er dejligt at de har vænnet sig så hurtigt..Knus og i lige måde

      Slet
  7. Hvis vi ikke sætter en skål vand til Oscar på bordet, går han også efter mit glas - så han har altid sit eget vand - han drikker utroligt meget, men det er jo kun godt for en kastreret hankat.

    Knus og god julefrokostfri fredag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har sin egen skål med vand i køkkenet, jeg nægter at servere ved sofabordet!..;-D Tak og god fredag til dig..

      Slet
  8. Hihi...det gør min kat også..:-)
    Jeg snyder lidt en gang imellem for jeg kan godt lide faktas dansk vand med citron og mild brus.
    Da trækker hun næsen hurtig til sig hvis jeg har det i glasset.
    Kan godt huske den gang man gik på arbejde hvor mørkt det var morgen og aften og julefrokoster er også et afsluttet kapitel.
    Det er mange år siden, men vi var 10 piger som arbejdet sammen og vi havde nogen dejlige julefrokoster sammen.

    God weekend og 1.advent fra lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, så underlig som Fetti er blevet på sine ældre dage, så ville hun drikke danskvandet og spise citronen..;-D 10 piger sammen ville da kun være hyggeligt i stedet for de store sammenkomster..God weekend til dig og knus

      Slet
  9. Kan godt forstå du meldte fra til julefrokosten - jeg har det lidt på samme måde men i år har jeg valgt at deltage da vi næsten lige er kommet med i en ny afdeling. JEg synes det er vigtigt at lære kollegaerne at kende. Men jeg bestemmer heldigvis selv hvor lang tid jeg gider bliver der :) God weekend.

    NB: skønne katte ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt forstå når det er en ny afdeling med nye kollegaer, men godt at man selv kan bestemme hvornår man vil hjem..Tak og i lige måde..

      Slet
  10. De ser meget vrede ud dine katte, Annemarie:)
    Er det mon fordi du glemmer at have en skål frisk vand på bordet?
    Jeg arbejder på en meget stor virksomhed, med ultra store julefester på programmet, men har kun været med en gang. Det er for stort, så hellere noget mere intimt, hvor man kender de fleste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, nej jeg har sikkert forstyrret dem i deres jagt på fugle!..Jeg vil hellere også noget mindre hvor man kender dem man sidder sammen med, det giver bedre hygge..God weekend.

      Slet
  11. Dejlige billeder af kattene. De har da vænnet sig utrolig hurtigt til haven.

    Jeg har det blandet med julefrokoster. I mange år har jeg slet ikke deltaget, fordi jeg ikke er så god til det med mange mennesker på en gang og fordi jeg ikke gider være sammen med folk, der måske bliver fulde og dumme. I år har jeg godt nok meldt mig til, og jeg er spændt på hvordan det bliver. Rygterne vil vide, at Finansminsietriet holder nogle rigtig gode julefrokoster. Jeg er spændt på det - og jeg er meget spændt på, hvordan det er at gå til julefrokost uden at drikke alkohol.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja de har vænnet sig meget hurtigt, heldigvis..Jeg kan godt forstå du har meldt dig til i år, når det nu er et nyt sted du er og det skal nok gå fint uden alkohol, man opdager så meget mere sjovt når man ikke selv har en lille fjer på..;-D

      Slet

Skriv du bare din mening...