fredag den 13. april 2012

Aftentur fra Raadvad til Strandmøllen.

I går aftes kørte vi en tur til Raadvad, parkerede bilen og gik langs med Mølleåen igennem Jægersborg hegn, ud til Øresund ved Strandmøllen, en lille tur på et par kilometer...Derude spiste vi vores medbragte sandwiches og gik tilbage igen..Det er dejligt at komme ud og gå nogle aftenture igen,  nu hvor det er lyst længere om aftenen...Og bemærk så lige Jimmi hvordan han slentrer afsted med sin grønne håndtaske..
IMG_4730IMG_4738IMG_4742IMG_4827IMG_4830
IMG_4846

26 kommentarer:

  1. Det er de færreste mænd, der kan bære en vårgrøn håndtaske.

    Men Jimmi bærer den med stil må man sige ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, ja det synes jeg også..;-D

      Slet
  2. Sikke en skøn tur at gå! Den rute må jeg lokke Monsieur med på snart - der bliver flot, når træerne springer ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver flot når det bliver grønt..;-D klem

      Slet
  3. Det er simpelthen sådan et skønt område. Og det er bare dejligt, at der stadig er lyse timer efter klokken 18. Jimmi og håndtasken klæ'r da bare hinanden ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skønt med de lyse timer vi får nu..;-D

      Slet
  4. Sikke et greb han har om den fine taske. Jeg nyder de lyse timer og kan ind imellem slet ikke holde mig inde. Knus og god fredag til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er svært at holde sig indendørs når timerner er lyse og lange..;-D

      Slet
  5. Det er jo mine svigerforældres hus det hvide (høje)...:-)
    I de første mange år da min afdøde mand og hans søskende voksede op boede de i en kæmpe lejlighed på selv fabrikken, men da de flyttet hjemmefra flyttet de over i det hvide hus.
    Der har jeg tilbragt mange dejlige stunder..:-)
    Det er så smukt i Raadvad og nu sidder jeg her og bliver helt nostalgisk.

    ( Min svigerfar var ingeniør og daglig leder af fabrikken...han skulle også opkræve husleje fra alle i byen...alle kaldte ham NØREN...lol)

    Heh fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt at du har boet der, der er meget kønt...God fredag aften til dig..;-D

      Slet
  6. Dejligt med aftenture, eller dagture :-) Det skal jeg helt sikkert også nyde i weekenden. Jeg skal jo sørge for at skovstierne en ikke lukker sig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må endelig sørge for at holde stierne farbare..,-D

      Slet
  7. Det var dog nogle skønne billeder.. især de to sidste :-) Elsker billeder med skarphed og slør på de rigtige steder som med toget. Og skibet er jo altid en gave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, og ja skibet var en ren foræring...;-)

      Slet
  8. Åhhh der er så smukt derude.. og lige om lidt eksploderer det hele i lysegrønt.. :-) Super lækre billeder, specielt det sidste er jeg vild med.
    Knus og god aften, håber det lykkes at ses i morgen, jeg giver kaffe i golfklubben, hvis du er frisk på at køre derud en tur. Det er max 10 min. fra hvor Jimmi er hele dagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja snart er alt bare lysegrønt...Jeg ringer et på tidspunkt, kunne være sjovt at se hvor i svinger køllerne...God aften til jer..Knus

      Slet
  9. Hvor er det smukt....er det ikke i nærheden af det første foto, der ligger et vandrerhjem??? god weekend herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo der ligger vist et Danhostel i Raadvad...God weekend til dig også..;-D

      Slet
  10. Han ser altså fiks ud med den grønne taske ;-D Smukke billeder du har skudt - det lyder som en dejlig tur I har haft. God aften til jer...knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør han ikke!..Og tak det var en dejlig aftentur..Knus

      Slet
  11. Kjempe flotte bilder! Ser ut til at dere har hatt en fin tur!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlet
  12. Flot flot skib!!
    Og ja - den er da lidt sød den lille grønne håndtaske der ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skibet er meget flot, man tænker sådan lidt pirater når man ser sådan et..;-D

      Slet
  13. Hmm Jimmi...
    Jeg ved ikke rigtigt med den håndtaske, men den virker da afvæbnende :)
    Annemarie, du må gøre noget..

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, det bliver svært tror jeg, han er meget glad for at gå med den..;-D

      Slet

Skriv du bare din mening...