torsdag den 15. marts 2012

De har vist ikke helt ren EL i posen…

image

14 kommentarer:

  1. Nej, det er sandt - lad os håbe, at vind- og solenergi og jordvarme snart bliver mere udbredt. Ha' en dejlig dag, Annemarie, klem ...

    SvarSlet
  2. He he skulle lige forstå den men har læst danske aviser de sidste par dage. Ha en dejlig dag♥

    SvarSlet
  3. Hahaha... nej det lyder som om der er ugler i mosen hos DONG.. :-) Det kommer vi nok til at høre meget mere om de næste mange dage.
    Klem og en skøn dag hos dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også det kommer til at fylde meget i medierne..;-D knus

      Slet
  4. Nej, det er åbenbart ærgeligt, at det ikke er der, man er ansat ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sikke en aftrædelsesløn man kunne få..;-D

      Slet
  5. Så fik jeg lige læst op på den nyhed ;-) God dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi godt jeg kan holde dig opdateret..;-D

      Slet
  6. Her kører det lidt langsomt, jeg troede det var noget med enhedslisten ;) Ind til jeg så lidt nærmere på dit foto ;)

    SvarSlet
  7. Nej det har de nok ikke!!
    Har dog læst at politikere mener det gyldne håndtryk skal være lidt mere gustent..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville også være tide at der blev skåret ned på afskedsgaverne til direktørerne...;-D

      Slet

Skriv du bare din mening...