onsdag den 12. oktober 2011

Krystallen

hedder bygningen, selve pladsen hedder Under Krystallen. Et meget spændende byggeri som jeg egentlig gerne ville have haft lidt mere tid til at fotografere, da der også er springvand på selve pladsen, men det må blive en anden gang…Den er nu heller ikke særlig let at fotografere, og slet ikke når man er træt…Det har været en fin og hyggelig dag, pigerne i receptionen syntes at det havde været hyggeligt at have mig i praktik, så nu kan jeg jo kun håbe på at der evt kommer en stilling på et tidspunkt jeg kan søge…IMG_9904IMG_9911IMG_9915IMG_9917IMG_9921IMG_9925

Og toget, ja det er ganske som jeg husker det (lyder som om det er hundrede år siden jeg kørte med det) signalfejl 2 dage i træk så det kørte kun med 20 minutters drift, hjemløse der spørger om man kan undvære et par kroner og masser af mobilsnak…Jo jo ganske som det plejer at være…

7 kommentarer:

  1. Dejligt at du kunne lide din praktik.
    Risikerer du da at miste dit job siden du søger andre græsgange?

    SvarSlet
  2. fint at praktikken gik godt.
    Jeg er vildt fascineret bygningen.

    SvarSlet
  3. Det er en super flot bygning, jeg nyder virkelig at cykle forbi den hver dag. Springvandet på pladsen skifter hele tiden, jeg tænker sommetider at man kan risikere pludselig at blive våd når man går over pladsen.. :-)
    Fedt at komme ud og snuse til en anden jobfuntkion, håber de en dag ringer og vil have dig.. Knus og god aften.

    SvarSlet
  4. Smuk, smuk, smuk. Håber for dig, at du kan få det ønskede arbejde lige over for...

    SvarSlet
  5. Kongmor: Jeg ved ikke om jeg bliver fyret, men der er stille alle vegne i firmaet, så alt er muligt..desværre..:(

    Bo: Den er meget fascinerende...;D

    Inge: Jeg fik desværre ingen billeder af springvandet, jeg må ind en anden dag hvor jeg har bedre tid..og ja jeg håber også de kan få brug for mig..;D

    Ellen: Det kunne være rigtigt dejligt med et nyt job...;D

    SvarSlet
  6. Det vil jeg også se! Jeg har læst så meget om det område.... også SEB, som du skriver om i et andet indlæg. Der skulle være nogle haver højt over byen som der er fri adgang til. Og springvandet er vist sådan noget moderne og interaktivt noget.

    Jeg har tit tænkt på at jeg skulle forbi. Nu ender det nok med, at jeg venter til sommer. Eller skulle man lave et blogtræf? Det kunne da være hyggeligt. Man kunne gå en tur i området og bagefter kunne man spise på fx BioMio. Hmmm.... jeg synes egentlig det lyder som et godt koncept. :-D

    SvarSlet
  7. Jens: Jeg var ikke klar over at der haver også, men som du skriver, det er nok lidt sjovere at se når vejret er lidt lunere eller måske netop som et blogtræf..;D

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...