søndag den 2. oktober 2011

Et par dejlige dage…

sammen med mine to piger…Fredag eftermiddag tog jeg de 2 piger med hjem og lørdag blev en rigtig hygge- og shoppedag..Det er længe siden Josefine og jeg har været på sådan en tur så det blev bare nydt og den lille sveske var i godt humør og nød det også..Hun er en lille charmetrold,  så der er en masse mennesker i Lyngby der udover solen også har fået et smil med hjem fra den lille frøken..Vi gik langs søen til Lyngby, men fik shoppet så meget, det meste var til Naja, at vi måtte tage toget hjem..Dejlig tøsetur…IMGP4427IMGP4433

5 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig hyggelig dag. Det er godt med mor/datter dage og så endda i flere dimentioner.
    KH Anette

    SvarSlet
  2. Anette: ja generationer på shoppetur, det bliver sjovt når Naja bliver større..;D

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det som en skøn dag Annemarie, og jeg skal da lige love for at vejret var med jer.
    Søndags knus til dig.:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt. Jeg selv glæder mig rigtigt meget til næste weekend hvor Camilla (og de 3 andre) kommer hjem 3 dage. Det er gået nogle måneder siden vi sidst sås. Nu tager vi revanche :-)

    SvarSlet
  5. Inge: ja skøn dag og vejret bare lækkert..God søndag til dig og knus også..;D

    Pia: Det bliver godt at ses igen, især når der er gået så lang tid..;D God søndag

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...