mandag den 5. september 2011

Ikke en pink Caddilac..

IMG_0649IMG_0657IMG_0676IMG_0679IMG_0688IMG_0713IMG_0770IMG_0798IMG_0800IMG_0817
men en blå Ford  Fairlane fra 1957…Det var dagens store overraskelse da Johs kom i sin flotte Ford med campingvogn hægtet bagpå…Vi var nogle stykker der fik en køretur, hold da op det er ligesom at sidde i en stor båd der bare flyder afsted…Men lidt dyr at køre i: 4 km på literen så der skal nok lidt mere ind på lønkontoen før jeg køber sådan en…Men for dælen da hvor er den bare flot…

28 kommentarer:

  1. Nøøøj hvor er den flot - wauw - og super fede billeder også :-)

    SvarSlet
  2. Wauw... Sådan en vil jeg gerne prøve en tur i. Og havde vi bare gået en lidt længere tur med hundene i lørdags, så kunne vi have set den...

    SvarSlet
  3. wow...for en BIL!!!!! Den egner seg nok best til utstilling med det bensinforbruket.

    Ha en fin kveld

    SvarSlet
  4. Bettina: ja den er wauw...og tak..;D

    Susanne: Øv så tæt på, næste gang vi skal til Kalundborg så gir jeg lige et pip...;D

    Fru Tunheim: velkommen forbi, ja det er ikke en man kører mange ture i..;D

    SvarSlet
  5. Wow nogle fede billeder du har taget af øsen.. den må være skøn at køre i.. :-)

    SvarSlet
  6. Inge: Tak og den var fed at sidde i, ligesom en sofa...;D

    SvarSlet
  7. W O W ....ønsker meg:)) Dette er skikkelig flotte amcar!!!! Synd veistandarden her er så dårlig at det blir lite klampen i bånn.....råfin bil!!!!
    Ha en fin kveld, klem fra meg:)

    SvarSlet
  8. Den "går nu an" som vi vil sige det her i det nordjydske - også selv om den ikke er pink, eller med andre ord: Hold K..., hvor er den lækker.

    SvarSlet
  9. En bil er en bil :-) men det er vist lidt af et luftskib. Sikke en dejlig tur i har været på :-)

    SvarSlet
  10. Helt ubeskriveligt flot!
    ...og flot fotograferet.

    Jeg ønsker mig en også, jeg må bare have sådan en.

    SvarSlet
  11. Vilken cool bil, den skulle jag vilja glida fram i!

    SvarSlet
  12. Guri: ja det er en fed amerikanerbil...Klem..;D

    Marianne: Den er bare lækker...;D

    Pia: ja det har alt i alt været en dejlig weekend..;D

    Kim: Den er bare superflot...og tak..hehe, frem med tegnedrengen..;D

    Lissen: Jep den er cool..;D

    Anneli: den er meget smuk..;D

    SvarSlet
  13. Ååååh så flott bil!
    Helt underbar!

    SvarSlet
  14. Jamen, hvor er den smuk! Jeg har aldrig prøvet at sidde i sådan en bil, så jeg kan ikke engang forestille mig, hvordan det er - men alene synet er nok til at begejstre... ;-)

    SvarSlet
  15. Annelias: den er vidunderlig..;D

    Mia: Det var også min første tur nogensinde, men jeg kunne sagtens køre en tur mere...;D

    SvarSlet
  16. O masina de colectie, o serie minunata!

    SvarSlet
  17. Ja den er fantastisk! Man føler sig hensat til en film fra 50erne!!

    SvarSlet
  18. Ja, I er jo rigtig mange, der er fascineret af disse flydere ;-)
    Vi ser en masse hver gang, vi er i Sverige... enten er der meget tit et træf i nærheden af os, eller også skal de bare ud og lufte bilerne hver weekend.
    Det ville koste mig 330 kr om dagen at skulle køre på arbejde i sådan én...

    SvarSlet
  19. Kongmor: ja netop, jeg måtte også skynde mig at tage min lyserøde trøje på så jeg passede ind..;D

    Mommer: De er nu også flotte, og sikke en masse tid og energi ejerne lægger i at få dem flotte..Ja de er lidt dyre at køre rundt i..;D

    SvarSlet
  20. Det er da nostalgi der vil noget !! :D Og jeg synes også den er flot.. Meget flot.!!!

    SvarSlet
  21. themarianec: det er ren nostalgi..;D

    SvarSlet
  22. Dét ser lækkert ud, super flotte billeder du har taget. Og så at få lov at køre med, det må være toppen.
    KH Anette

    SvarSlet
  23. Anette: tak tak og det var også fantatisk at få lov at køre med...;D

    SvarSlet
  24. Det var dog en lækker bil - det må ha' været en oplevelse. Med dagens benzinpriser skal der noget til for at hive sådan en af stalden!

    SvarSlet
  25. Ditte: ja den er lidt dyr at køre rundt i..;D

    SvarSlet
  26. Jo dyr, men man må jo godt drømme ;0)

    SvarSlet
  27. Kari: ja at drømme er tilladt..;D

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...