torsdag den 21. juli 2011

Så fik vi set Harry Potter

Den sidste af dem, det var godt at få en afslutning…Og den sluttede med at?…Ja det må du selv gå i biffen for at se, men nu kan jeg så få læst den sidste bog… Og så har jeg fået købt min kjole og sko til brylluppet så nu mangler der kun et sæt undertøj og strømper, så er alt tøjet på plads…Og kjolen, den får I jo at se den 20. august, den er rigtig fin…Lille Naja var også med ude at kigge på kjoler, men det lille pus var snottet og ked af det,  der er måske nogle tænder på vej…Her sidder hun i Mormors bil med sine fine sutsko som vi købte til hende i Kolmården..

IMGP4182

5 kommentarer:

  1. Pyt med Potter, jeg vil hellere høre om kjolen :-) og hvor er den nu.. ??
    Og hun kan passe sine fine små sutsko, var det der det mindste par..??
    Knus og god aften

    SvarSlet
  2. Det er dejligt med forberedelser til en stor dag. Sikke fine sutsko, håber hun snart bliver frisk igen.
    KH Anette

    SvarSlet
  3. Og lige dér var den lille pige totalt ligeglad med fine nye sutsko, men hvor er de søde :-)
    Jeg glæder mig til at se kjolen - og Jimmys outfit - jeg har på fornemmelsen, at han måske ikke lige er til pingvinsættet ;-)

    SvarSlet
  4. Ih altså..det er bare så spændende med den kjole ;-) Harry...det er en anden historie, men rart at få en afslutning. Go' aften fra Gitte

    SvarSlet
  5. Inge: hihi du må også vente med at se kjolen, og den hænger i mit skab pakket ind i pose, Jimmi ser den først på selve dagen..Og det er de mindste sutsko, hun kan lige passe dem..Knus..

    Anette: ja det er dejligt at forberede selvom det ikke er stor fest med masser af gæster..Ja mon ikke hun hurtigt bliver frisk igen..;-D

    Ellen: ja der var ikke den store interresse fra Najas side hverken for kjoler eller sutsko..Jimmi er ikke til jakkesæt/pingvinsæt, men lidt har han da flyttet sig hvad angår "pænt tøj"...;-D

    Gitte: nemlig med kjolen, og Harry var også spændende..Knus

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...