lørdag den 9. juli 2011

Honey I do…

Den 20. august i år skal Jimmi og jeg vies i Sorgenfri kirke...Ikke stort skrud og stor fest, nærmere et slags rådhusbryllup i kirken...I vores kirke bliver det kaldt "jeansmodellen"...Dvs at gæster og brudeparret går ind sammen, ikke noget med at blive ført op, Jimmi kan komme i det tøj han føler sig godt tilpas i og det er i hvert fald IKKE jakkesæt...Så det bliver et helt afslappet og meget stille bryllup som vi gerne vil have det, men så alligevel lidt mere personligt end på et rådhus, det har vi begge to prøvet én gang før, så nu vælger vi at gøre det lidt anderledes...Efter vielsen er der lidt kage og et glas et eller andet til de få gæster der er inviteret, og så tager vi  sønnen, datteren, svigersønnen og barnebarnet med ud at spise og får en hyggelig dag/aften sammen med dem...

IMG_5682-2

Så nu holder jeg ferie i et par uger, og  imens vi er væk flytter sønnen ind og passer kattene, hjemmet og blomsterne…Kan I have et par dejlige og forhåbentlige sommerlige uger..

26 kommentarer:

  1. Tillykke til Jer to; bedre sent end aldrig :-D

    Det ender altid med en "Jeansmodel" - ja da, men Lilys druknede jo også i sidste uge!

    SvarSlet
  2. Åååå så herlig Annemarie:))) Høres perfekt ut:)

    Nyt ferien og hverandre:)
    Klemmings:)

    SvarSlet
  3. Det lyder skønt at i skal giftes :) Håber i får en rigtig skøn ferie og et god dag når i skal giftes ;)

    SvarSlet
  4. Næe... Der kan man bare se :) Hjertelig tillykke!
    I bliver så viet på min 45 års fødselsdag, så det vil jeg kunne huske. Måske ;)

    SvarSlet
  5. Tillykke med det - Herligt udtryk "jeansmodel", det havde passet os fint, da vi i sin tid giftede os :)
    Rigtig god ferie :-) Glæder mig til at høre om den og se billeder :-)

    SvarSlet
  6. Wauw - tillykke :) Det bliver så fedt - og lige netop på den måde, som I ønsker :)
    Vi blev gift, da vi var 21 og 22 år gamle, så vi var i det helt store skrud og havde fest på kroen med alle (især forældrens) venner og bekendte... sådan ville jeg heller ikke gøre i dag.
    God ferie :)

    SvarSlet
  7. Iiiiiiiiiiiiihhh hvor hyggeligt!
    Det lyder som om det er lige jer - dejligt at I gør det på den måde!
    Og rigtig god ferie!

    SvarSlet
  8. Desværre kan jeg ikke se billedet...ØV!

    Jeres bryllupsplaner ligner meget vores fra i Februar. Dog med den forskel, at vi ikke var i kirke. Hernede er kirken en "ekstraforestilling", dermed mener jeg, at alle vielser SKAL foregå på rådhuset, hvis man så vil have en kirkelig velsignelse oveni, så kan man det. Men der er ikke mulighed for at blive viet i kirken hernede, ikke engang i Den danske sømandskirke, som vi havde håbet på.

    Jeg håber, at I har en pragtfuld tur rundt i det svenske og glæder mig til at læse din beskrivelse, når du når hjem igen ☺.

    SvarSlet
  9. Stort tillykke til jer to :o)
    Håber I får en dejlig ferie og at jeres dag bliver præcis som I ønsker jer.
    Knus Anette

    SvarSlet
  10. Det lyder bare dejligt og skønt at der ikke findes en og kun en model på kirkebryllup. God ferie :-)

    SvarSlet
  11. Jamen stort tillykke med det forestående bryllup. Jeg antog bare at I var gift, men det er da dejligt at I nu ikke skal leve i "synd" ;)

    SvarSlet
  12. Skønt at der er mulighed for at gøre, som man selv ønsker.

    SvarSlet
  13. Hahahaaa.. en jeansmodel, godt udtryk, jeg glæder mig til at se jer begge i jeans.. :-)
    Jeg kan desværre ikke se dit billede.

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med bryllupet,i får en fantastisk dag. Og god ferie.

    SvarSlet
  15. Eiii... tillykke :-) Det er jeres dag, så I skal selvfølgelig gøre som det passer jer, ud fra de muligheder I har.
    Jeg kan godt lide når tingene gøres på en anderledes måde. Jeg har lige set en ung kirkebrud i en utraditionelt brudekjole, men meget, meget flot i hvidt og sort.

    SvarSlet
  16. Rigtig god ferie...og hvor er det spændende med det jeansbryllup. Jeg glæder mig til at se billederne. Held og lykke med jeres forestående bryllup. *Smil* fra Gitte

    SvarSlet
  17. Yay!
    Tillykke, tillykke.

    SvarSlet
  18. God ide! Jeg elsker, når man holder traditionerne, samtidig med, at man bryder dem. Lige min stil :-)
    I må have et rigtig dejligt bryllup, men det får I selvfølgelig også... Og vi hører vel lidt fra dig inden da?
    Dejligt, dejligt, at I gør det lige præcis på jeres egen og dermed bedste måde :-)

    SvarSlet
  19. Det lyder godt Reijen !! Ha en fin dag nu !

    SvarSlet
  20. Åhh kære reje. Jeg bliver helt rørt over at læse om jeres forestående bryllup. Jeg selv troede jo at jeg skulle prøve det samme med min eks, men måske en dag.. med en anden og hvis jeg har lysten igen hihi.

    Rigtig god ferie, nu kom den endelig også til jer.

    Kh Henriette

    SvarSlet
  21. Sikken en dejlig dag at se frem til!!!
    Pøj pøj med forberedelserne.
    Kram ☺

    SvarSlet
  22. Tillykke med det! :-D
    Jeg er sikker på at I får en vidunderlig dag sammen. Det er fint at man kan kombinere det uformelle med en kirkelig vielse. Jeg håber I har en forrygende sommerferie i det svenske; der er så dejligt :-)

    SvarSlet
  23. Det hjalp at uploade igen, nu kan man se billedet.. Knus :-)

    SvarSlet
  24. Tillykke, hvor er det spændende for jer - jeg håber, du viser billeder. Og rigtig god ferie, Annemarie!
    Klem

    SvarSlet
  25. HURRA og tillykke på forskud! Jeansmodellen lyder som en fin løsning. Selv snuppede jeg kirken første gang og rådhuset anden gang ;-).

    Og ... god ferie!

    SvarSlet
  26. Kære allesammen, tusinde tak for de dejlige kommenatere,vi er meget glade for de søde ord som I har skrevet...KNUS OG KLEM FRA MIG OG JIMMI..

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...