onsdag den 9. februar 2011

Naja i lyskassen…

Jeg måtte lige forbi Herlev Hospital i går eftermiddags...Naja ligger i en speciel dragt der tillader lyset at komme ind nedefra…Hun kommer kun lige i mors arme for at spise og blive skiftet, så er det hurtigt ned i kassen igen…Lidt trist for hendes mor og far ikke at kunne sidde med hende…IMGP3086
IMGP3094Uha det er altså svært at åbne øjnene…
Sidste nyt er at Naja er kommet ud af kassen i nat, nu venter de på tallene fra den seneste blodprøve...Vi krydser fingre for at de kommer hjem i dag...

8 kommentarer:

  1. Jag tror det är någon som sover här. LER !

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt, at de til stadighed finder nye behandlingsmetoder. Jeg x'er fingre for i dag :)
    God onsdag

    SvarSlet
  3. Janne: Ja hun er ikke helt vågen...;-D

    Mette b: tak mette...

    SvarSlet
  4. Nårhhh så kom der øjne med.. :-) Krydser alt for at de er hjemme når du har fri.. :-)
    Knus til dig.

    SvarSlet
  5. Inge: jaaa hun er sød også med øjne..;-D knus

    SvarSlet
  6. Åh...håper hun kan reise hjem med mamma og pappa....Jeg husker selv hvor sårt jeg syntes dette var!
    Ønsker de unge lykke til:) Klemmer fra meg:)

    SvarSlet
  7. Så krydser jeg også fingre, mon ikke det hjælper, hvis vi gør det i fællesskab?

    SvarSlet
  8. Guri: ja vi håber, det er svært for de unge...Klem...;-D

    Lene: Jo flere jo bedre..;-D

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...