fredag den 4. februar 2011

ABC # N

N som i Naja…et lille nyt liv der kom til verden i dag.

Og jeg var med til fødslen!!!!

En fantatisk begivenhed som jeg er så glad for at de unge mennesker lod mig få del i….Tænk at få lov til at se sit barnebarn komme til verden, at være med til at støtte selvom de to unge mennesker klarede det så flot sammen….Jeg kunne sagtens have taget mange flere billeder, men jeg var så optaget af det lille menneske at jeg næsten glemte at fotografere…IMG_1915
Så ny som man næsten kan være, lagt op på mors mave...
IMG_1918De stolte forældre….
IMG_1947
Ca. 1 time gammel i mormors arme...IMG_1965Sådan ser man ud i dag….IMG_1969
Med en masse mørkt hår…
Så efter en nat med kun 3 timers søvn, et indkøb i Lyngby og et besøg på Herlev Hospital, så er Mormor lidt træt...

19 kommentarer:

  1. Det var dog fantastisk! Hjertelig tillykke til jer alle med dejlige Naja :)
    Virkelig flot at du fik lov at være med ved fødslen, synes jeg. Det havde jeg ikke tilladt nogen andre end ungernes far, dengang det var min tur. Hvor må det have været stort at være med for dig :)

    SvarSlet
  2. Kære Annemarie..
    Det er simpelthen det bedste N valg overhovedet.. :-) du har ret, hun er en lille Naja æblekind, hvor er hun sød og med alt det skønne mørke hår.. jeg kan godt forstå du er solgt, stolt og glad.
    Tillykke til jer alle med lille Naja.
    Knus og kram til dig :-D

    SvarSlet
  3. Tillykke med lille Naja - skønt navn og pige :) Ja Annemarie for 2 år siden var jeg også med til mit barnebarns fødsels - så jeg kan sagtens sætte mig i dit sted - det er stort og er stadig dybt taknemmlig for, at de ville ha mig med.

    SvarSlet
  4. Ååå, så skjønn! Gratulerer med den lille til deg og de andre! Hils de lykkelige foreldre! Lykke til med den lille prinsessen som er et stort Guds under!-Margit-

    SvarSlet
  5. Å vilken söt liten tjej. Naja var ett vackert namn.

    SvarSlet
  6. Jamen tillykke Mormor, hvor ser den lille dog vidunderlig ud. Sødt navn, Naja.
    Super tillykke:-)

    SvarSlet
  7. Sikke nogle dejlige billeder - tillykke til jer alle sammen :-)

    SvarSlet
  8. skønt og min mor har været med da jeg fødte min den første det må være stort :) dejligt barn :)

    SvarSlet
  9. TILLYKKE - hvor er det skønne og livsbekræftende billeder - jeg glæder mig også til det bli'r min tur

    SvarSlet
  10. Den trætte mormor ønskes et stort tillykke med barnebarnet :-)
    Sikke en hårpragt Naja har. En lille vandmand, med hele 5 planeter i vandbærerens tegn og med asc i skorpionen.

    SvarSlet
  11. Naja med det lækre hår og skønne skønne øjne :-)
    Endnu en gang tillykke til jer alle.

    SvarSlet
  12. Et kæmpestort tillykke til dig og de nybagte forældre. Der findes ikke ret meget, der er bedre end at blive mormor, og hvor må det have været dejligt at være med til fødslen af dit hårfagre barnebarn.
    Naja er et rigtig fint navn - det var perfekt timing, at hun arriverede lige på N-dagen i ABC :-D

    SvarSlet
  13. For en fantastisk opplevelse å få være med å se ens barnebarn bli født! Jeg håper jeg kan få den anledningen en gang.
    Flotte bilder fra begivenheten, men jeg skjønner godt at det ikke ble så mangen av dem :)

    Ha en fin helg og kos dere masse!

    SvarSlet
  14. Heisann!


    Gratulerer bestemor ;:OD)
    Nedkomst, nyfødt, nusselig ... det er nok n'er å ønske seg!

    SvarSlet
  15. Gratulerer så mye til både foreldre og bestemor
    Koselig at du deler med oss :)

    Kamelryttersken postet sist: N for Nordfra

    SvarSlet
  16. Grattis, mormor! Jättefina bilder.

    SvarSlet
  17. STORT til lykke med den lille nye verdensborger :-)

    SvarSlet
  18. Hjertelig tillykke - det er altid spændende at se nyfødte og perspektivere livets fortsættelse.

    SvarSlet
  19. Et kæmpe tillykke til dig mormor - og til de nybagte forældre! :-)
    Naja er da bare for kær. Masser af hår og smilehuller i albuerne :) Hun ligner ikke en, som er født 3 uger for tidligt. Hun har ikke kunnet tåle at bage længere.

    Endnu mere tillykke til jer.

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...