søndag den 12. december 2010

Vinterstemning #3


Frilandsmuseet.

9 kommentarer:

  1. Så smukt - og fra mit elskede Frilandsmuseum :-)
    God mandag til dig, klem!

    SvarSlet
  2. Skønt stemningsbillede.. knus og god søndag :-)

    SvarSlet
  3. Madame: tak og jeg tager lige søndagen med før det bliver mandag..hehe..klem til dig..

    Inge: tak og i lige måde...;.>

    SvarSlet
  4. Herlig vinterstemning:) Hos meg er det sludd og regn i dag....
    Ha en fin søndag, klem fra meg:)

    SvarSlet
  5. Dejligt vinterstemningsbillede :-)
    Ha en fortsat dejlig søndag Annemarie....knus

    SvarSlet
  6. Dejligt billede, det vækker søde minder.
    For mange år siden var jeg på et pragtfuldt videregående formningskursus i tre måneder. Vi beskæftigede os med mange af billedkunstens facetter. En af dem var bl.a. skitsetegning på Frilandsmuseet. Jeg valgte møllen. Vejret var dog væsenligt varmere end i dag - HELDIGVIS ;-D

    SvarSlet
  7. Guri: Her er det blæsende og hundehamrende koldt..æv...God søndag aften og klem til dig..

    Annette: tak og i lige måde..Knus

    Rimkoger: Godt at det ikke var i dag du skulle tegne, det havde godt nok været bidende koldt...

    SvarSlet
  8. Smukt ;) God søndag aften :)

    SvarSlet
  9. Smukt - jeg kan forstaa sneen er smeltet nu, men jeg kunne godt bruge et fint lille lag, naar vi kommer til DK til jul. :)

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...