fredag den 24. december 2010

Lillejuleaften...

var jeg på julebesøg hos min Mor og hendes lille hund Tammy..Vi fik hygget og spist nogle æbleskiver og jeg fik en lille før julegave...

Min mor er begyndt at male og jeg har fået hendes allerførste lille maleri....Min mor holder jul hos min søster i år, så må jeg låne hende næste år...;-D

Senere på eftermiddagen kom Sønnike forbi til frikadeller og julehygge, han skal være et andet sted juleaften..Og han var bare nødt til at åbne en af gaverne....Selvom han er 26 år så er han lige så spændt på gaver som da han var en lille knægt...(Da han blev 16 eller var et 17 ? vækkede han sin kæreste et par minutter over midnat og sagde: nu var det hans fødselsdag og han ville have sin gave!!!..Han kunne bare ikke vente..hehe)...

Så dagen løb bare fra mig i går uden at jeg har været meget rundt hos jer andre, men sådan er det jo i denne tid.

Håber I alle får en herlig dag og juleaften...


8 kommentarer:

  1. lyder som en rigtig hyggelig lille juleaften.
    Håber også at I får en dejlig juleaften.
    Glædelig jul til dig og Jimmy:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er din mor bare dygtig, noget særligt med det første maleri :-)
    Glædelig jul til dig og dine.
    Julekram fra Laura :-)

    SvarSlet
  3. Hi hi, hva' er det for en hamster, som hunden æder ? :o)

    Rigtig glædelig jul!

    SvarSlet
  4. En glædelig jul
    til dine og dig
    ønsker Rimkogeren,
    som altså er mig.

    SvarSlet
  5. Rigtig glædelig jul, Annemarie - hvor er det smukt, billedet din mor har malet! Klem :-)

    SvarSlet
  6. Tak og i lige måde! Håber du både får hygget, slappet af og spist god mad! :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det dog et smukt lille billede din mor har malet til dig.. heldige du.. :-)

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...