onsdag den 15. december 2010

Jeg er ikke hjemme idag...




5 kommentarer:

  1. Du kommer hjem igen ikke...?? ;-) Sjovt at læse om jul hos dig.. I er meget demokratiske i jeres pakkeleg, når vi har spillet det må man tage alle de pakker man kan.. ingen demokrati og ingen retfærdighed.. :-)
    Knus og en skøn dag til dig.

    SvarSlet
  2. Inge: hihi, jo jeg vender frygtelig tilbage...Demokratiet var for børnenes skyld..Knus og en herlig snedag til dig...

    SvarSlet
  3. Du har da haft travlt med gavepakningsprojekter, hi,hi. Min bror var også umådelig nysgerrig og følte og rørte og klemte og trykkede på alle pakkerne. Tror næsten at han gik mere op i at gætte gaverne end at få dem :-)
    Varm hilsen på en kooold decemberdag fra Laura.

    SvarSlet
  4. Hvor er du snu ;-)mindes selv hvordan jeg var inde under mine forældres seng hvor pakkerne lå.

    SvarSlet
  5. Nå nå måske jeg skulle daffe derover så ;)

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...