onsdag den 8. december 2010

Heldig...

for en gangs skyld....Nye bøger plejer at være udsolgt lynhurtigt når Netto har dem på tilbud, men jeg var heldig i går, så jeg kunne nøjes med at trække 169 kr. fra på rådighedsbeløbet på min konto ;-))....
Jeg har læst alle de andre bøger om Louise Rick og jeg synes at Sara Blædel skriver virkeligt godt...Jeg glæder mig til at læse den, men gemmer den lidt endnu, er jo i gang med Harry Potter og er nået til nr. 2 bog.



Nåeh ja et lille Æv: Tudemarie er udsolgt fra forlaget, så jeg må ind på Antikvariat.net og lede efter dem der..

9 kommentarer:

  1. Jag känner inte till denna bok !

    SvarSlet
  2. Arjjjj øv.. jeg vidste ikke at Netto havde den - øv den vil jeg se om jeg kan finde i en af vores netto'er.. så bliver det juhu... Knus

    SvarSlet
  3. Janne: det kan være fordi den er lige udkommet i Danmark, jeg ved ikke om den bliver oversat til svensk...;-D

    Inge: jeg tror også Bilka har den, mon ikke de store kæder har fået den hjem ?..Knus..

    SvarSlet
  4. Tillykke - den skal jeg også læse.
    Jeg har ikke lige Netto eller Bilka i baghaven, så jeg sprang over at købe den, så jeg må vente på at låne den på biblioteket.

    SvarSlet
  5. Tillykke med dit fund! Bellamin har læst/ slugt alle Tudemarie-bøgerne. Jeg håber, du finder dem. Hvem er de til?

    God læselyst med både Harry P og Louise Rick.

    SvarSlet
  6. Dejligt med sådan et fund, og ret heldigt at den stadig var der. Jeg har ofte indtryk af at man ikke altid kan regne med Netto's tilbudsvarer og faktisk er på hylderne :-))

    SvarSlet
  7. Helle: Saxo.com har den også...;-D

    Mette B: Tudemarie er til mig, fik lyst til at gå i barndom igen.. Og tak..:->

    Annette: Ja det var heldigt...og du har ret..;-D

    SvarSlet
  8. Hvor heldigt. Hyg dig med den. :)

    SvarSlet
  9. Jeg skal også læse den - har læst de andre men tror bare jeg låner den på biblioteket da jeg ikke ejer de andre i serien. God læsning :)

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...