mandag den 1. november 2010

Uuuu....

..hyggeligt....

Ugens Mandagstema er HALLOWEEN, og da jeg har vist min græskarmand så valgte jeg det her billede.
Jeg synes når jeg går i skoven i skumringen eller der bare er helt stille så kan sådan en krage der holder øje med dig godt virke lidt uhyggelig...Så kan billeder fra barndommens eventyrhistorier lige pludselig poppe op i hovedet på én, og selv om man er blevet voksen og fornuftig (sådan nogenlunde :-D) så kan det godt give et lille gys i maven når de bare sidder der og kigger på dig...




16 kommentarer:

  1. Godmorgen- Du har ret i at fortiden popper op. Dog udløser dit billede mi selvdigtede historie Fugleprinsesseb.

    SvarSlet
  2. Rigtig fint billede med stemning - men jeg er nu ikke bange for krager, heller ikke når de kigger på mig ;) Jeg er alt for meget realist og nede på jorden.

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog et smukt billede - jeg kan godt lide, at baggrunden fortoner sig, og at det er sort/hvis. Billedet er lige til en eventyrbog :-)
    Klem og rigtig god mandag!

    SvarSlet
  4. ..og når der er mange af dem, tænker jeg på "Fuglene"... uuuhhhuuuuhhu

    SvarSlet
  5. Snygg bild, rätt känsla i svartvit. Riktig Hitchcockkänsla :)
    Ha en fin dag.
    /Helena

    SvarSlet
  6. Oj vad snygg den bilden blev!& verkligen passande till veckans tema. Ha en bra vecka! Kram

    SvarSlet
  7. Nydelig bilde av en litt skummel fugl. Her sier gammel overtro at kråken varsler ting som skal skje... Ha en super dag, hilsen Anette :)

    SvarSlet
  8. Fin bilde som passer til temaet!

    SvarSlet
  9. Superfin svartvit bild som är perfekt till temat!
    Ha en bra dag!

    SvarSlet
  10. Nydeleg bilde...Her får ein verkeleg assosiasjonar både til Hitchcock og filmen Fuglane...*Grøss*

    SvarSlet
  11. Stilig bilde, som visst gir deg en gys av spenning!!!

    SvarSlet
  12. Flott illustrasjon! Helt enig, å gå alene i skogen i begynnende mørke gir en ekkel følelse! Uten at det er Halloween også...
    -Margit-

    SvarSlet
  13. Ja, dette var et flott bilde som passet til temaet ... alene i den mørke skogen er litt skummelt (selv om jeg egentlig ikke er mørkredd)

    SvarSlet
  14. Hvor er det stemningsfuldt, dette billede. Det kan du godt være stolt af, og så er det et smukt originalt og relevant valg til denne uges "mandagstema".

    SvarSlet
  15. Jeg kjennner til den uhuggelige følelsen!
    Veldig bra illustrert med det bildet :)

    SvarSlet
  16. ...skulle være uhyggelig ;)

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...