mandag den 8. november 2010

GRRRR....

Hvis det ikke var fordi jeg havde lavet et indlæg med Vanvittig så ville jeg lave et nyt...Det er internet -forbindelsen på jobbet der bare IKKE virker ORDENTLIGT, jeg kan vente flere minutter på at det finder en side frem jeg skal bruge, og det bliver jeg pokkers gnaven og irreteret over...Dagen er pokkers lang når man ikke kan surfe eller se andres blogindlæg uden det tager halve dage....Jeg sidder jo foran en skærm og kan ikke lave så meget andet end at tage telefonen og kigge på nettet.....SÅ ER DET SGI TRÆLS NÅR DET IKKE VIRKER OPTIMALT...
Nåeh men bortset fra det så skal Fetti til dyrlægen her sidst på dagen, jeg går noget før fra arbejde, så vi kan få hende tjekket...hun er stadig ikke på toppen, det lille pus....

7 kommentarer:

  1. Så ville jeg også blive vanvittig!

    Et smut til dyrelægen er nok ikke en dårlig ide, hun ser godt nok ikke for frisk ud. Troede egentlig forkølelser var mest noget vi mennesker blev belemret med.

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar :-)
    Jeg har haft det samme problem. To ting hjalp mig,
    dels installere jeg Microsoft Fix Center og kørte det (det gør jeg jævnligt), dels skiftede browser
    fra Internet Explorer til Google Crome. Det sidste var noget af et mirakel.
    PS BEMÆRK - DET SKER PÅ EGET ANSVAR

    SvarSlet
  3. Nettet MÅ fungere...jeg sliter med hotmail om dagen og sier grrrr jeg også.
    Lykke til med Pus:)
    Klem:)

    SvarSlet
  4. Ja GRRRRRRRR du kan tro jeg har sagt det nogle gange her i weekenden.. :-)
    Mysteriet er løst, de havde sgu deaktiveret mit usb modem... ved en fejl...!!!!!!!!!!!!! Jeg er ikke imponeret.

    SvarSlet
  5. Der er et og andet frustrerende over IT der bare ikke virker, det bliver godt at få katten gået efter i sømmene Annemarie.
    God aften.

    SvarSlet
  6. Hej alle, ja I har vist også prøvet det med Internet der bare ikke virker....og tak for sygehilsner, har lavet nyt indlæg....

    SvarSlet
  7. Grrr...det siger jeg også. I godt 8 dage har vores ikke virket optimalt herhjemme, (kun en bruger ad gange, så virkede det) så jeg har i dag haft den varme linie med vores internetudbyder, OG de har ændret på teknikken, uden at informere. Derfor - i hvert fald i vors tilfælde - vi måtte ud og investere og bytte igen. Nu virker det...juhuuu

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...