fredag den 1. oktober 2010

Jeg glæder mig...

fordi det er fredag, jeg har fri om ca. 1 time, jeg skal høre den nye Vollbeat  (har fået den af min søn) på min Iphod, Skønne Dage burde ligge i min postkasse, i morgen lørdag skal jeg være sammen med min Smukke datter, og vi skal  besøge min mor , bagefter skal vi ud og kigge på baby-ting og sager, søndag skal Rejekutteren vaskes og så bliver det forhåbentlig godt vejr til den sidste køretur i år....Dejligt at det snart er weekend .....og en forhåbentlig god weekend til jer alle...

7 kommentarer:

  1. Jamen så håber jeg, at Skønne Dage ikke bare ligger i postkassen, men også i weekenden :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig god weekend til dig også, Reje :-)

    SvarSlet
  3. Hi hi.. håber også du får et par skønne dage i weekenden. Knus og rigitg god weekend :-)

    SvarSlet
  4. Lige angående fotografering, så lyder det helt vildt for en der bare gør i et ganske almindeligt digitalkamera (jeg ville simpelthen overhovedet ikke kunne finde ud af alt det, jeg skal huske at stille/skrue på ☺), men kors hvor er det nogle skønne billeder.
    Hvis ikke meteorologerne får ret og det holder tørvejr søndag, så tror jeg også, at det "røde lyn" skal luftes for sidste gang i år. Den står og skriger på os, når vi snupper bilen for næsen af den ☺. God tur til dig på Rejekutteren.
    Knus og en rigtig dejlig weekend til dig.

    SvarSlet
  5. Rimkoger: Tak skal du have...og i lige måde...

    Ditte: Tak i lige måde...

    Inge: Knus til dig...

    Annette: Håber I også får en god motorcykel-tur og tak for de dejlige ord...knus og en dejlig weekend til dig...

    SvarSlet
  6. Rigtig god weekend til dig! Det lyder meget spændende med dine planer. Klem :-)

    SvarSlet
  7. Æhmmm Volbeat er vist ikke lige mig, men baby-ting-shopping kan jeg så godt blive misundelig over :-))

    Ha en dejlig weekend....knus

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...