fredag den 3. september 2010

Æv

bæv....

Jeg havde ansøgt om en ny stilling i den koncern jeg arbejder i....Jeg har et meget stillesiddende og ensformigt arbejde, der er ikke megen udfordringer i det jeg laver, så jeg ville meget gerne lave noget varierende arbejde, hvor det både er stående, gående og siddende, og med lidt udfordringer til hjernecellerne. Og der var så en stilling som servicemedarbejder ledig som jeg søgte på og kom også til samtale som gik fint....MEN!!!! jeg var for lille!....dvs fysisk ville jeg ikke stærk nok til at varetage jobbet, så det var ikke mangel på kvalifikationer der afgjorde at jeg ikke kom videre, men simpelthen fordi der ville være for mange tunge løft....og det kan mine knæ desværre ikke klare...:-(

Men, det positive er, at den leder jeg havde samtale, med rigtig gerne ville have mig ansat i sin afdeling, så han har gemt min ansøgning hvis der skulle dukke noget andet op...Så det håber jeg selvfølgelig på, og så er det jo ellers bare om at søge videre.....Men desværre er  det jo ikke så let når jeg ikke har nogen speciel uddannelse,men heldigvis en masse erfaringer, men det skal nok lykkedes for mig at finde noget andet....Jeg er da heldigvis tilpas stædig til ikke at give op....;-)

4 kommentarer:

  1. Kære Reje.. med din energi og gå på mod, skal de nok finde et mere spændende og udfordrende job, som vel dybest set matcher dig bedre. OG det er ikke værd at risikere helbredet på for tunge løft.. Du har kun den ene krop.. pas godt på den ;-)
    Held og lykke med din søgen og god weekend ønskes her fra Roskilde.

    SvarSlet
  2. Ddu kom inn til samtale og det er jo bra:) Det ordner seg skal du se:) Tunge løft trenger jo ikke bli bra...
    Ha en fin dag, klem fra meg:)

    SvarSlet
  3. Hej Inge og Guri, ja det skal nok lykkes, og nej ikke flere tunge løft til mig, har haft min del....God week-end til jer to...

    SvarSlet
  4. Hej Aee
    Hvor fedt du har søgt noget andet :D
    Ærgeligt det ikke lige skulle blive denne gang, men ved at der nok skal komme noget andet rigtig godt, til dig i kreditten ..
    Hils de andre.
    Knus

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...