mandag den 16. august 2010

Postkort fra Fjällbacka

Jeg købte nogle postkort som minde om besøget i Fjällbacka......En masse små postkort og så nogle lidt større postkort som er morsomme og lidt anderledes end de andre, men man stadig kan se Fjällbacka i dem. De lidt større postkort er lavet af en lokal kunster Peter Engberg.

Nu skal jeg bare have fundet nogle rammer til dem....Jeg ville godt have haft et lidt større billede med hjem, men det er sgu lidt svært at have et billede i glas og ramme med på en motorcykel....Vi kommer nok til at skaffe os en lille anhænger.....så kan jeg handle en masse når vi er i Sverige....Og anhængeren skal selvfølgelig sidde på Min Jimmi's motorcykel....

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle dejlige postkort du har fået med hjem. I sommers så vi en motorcykel med sidevogn, den var bare gigantisk, så ville I vist kunne købe mange ting med hjem :-)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig skal den da det.. hvor ellers.. ;-)

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...