lørdag den 7. august 2010

Hjemme igen

For pokker hvor er jeg træt....

Så landede vi i Danmark i går ved 17.00 tiden, drivhamrende våde, det regnede sådan ca. på de første 150 km. hjemad og det var ikke støvregn!
Sådan noget skindtøj kan godt nok suge meget vand, så jeg skal have investeret i noget ordentlig regntøj til næste år....
Og hvis jeg ikke var så blufærdig så kunne jeg vise et billede af mine blå mærker på ballerne, det får jeg åbenbart af at sidde så meget på motorcyklen...jeg tror vi ialt har kørt omkring 1800 -2000 km...ikke voldsomt meget, men nok.....
Det har godt nok været en hård, men meget smuk tur.....så jeg er rigtig glad for at vi har en uges ferie tilbage så jeg kan komme mig.....hehe....og pigerne er glade for at deres mor er hjemme igen, den lille har sovet i arm det meste af natten.....nu venter jeg bare på at den store giver mig et lille bid i hånden, det plejer hun at gøre når jeg har været væk for længe.....mærkelig kat.....og jeg ved aldrig om det bliver samme dag eller om der går et par dage, men et lille haps det får jeg!!!
Flere billeder med tekst følger senere!!....lige nu har jeg en masse tøj og en Rejekutter (motorcyklen!) der skal vaskes



Billedet er fra et af de første stop i Norge lidt efter Drammen.

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem Annemarie, selv med blå mærker du ikke vil vise.. :-)) lyder det som en fed tur I har været på. Jeg glæder mig til at se billeder.

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem - sikke et dejligt billede du viser fra en solskinsdag, hvor du ikke er gennemblødt :-) Jeg glæder mig også til at se billeder og læse lidt om, hvad du har oplevet.

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...