søndag den 15. august 2010

Fødderne i vand.

Her på den allersidste feriedag besluttede vi os for at gå en tur i vores Åmose....og jo, vi vidste godt at der var kommet meget vand.....men det var da heldigvis lunt vand.....det eneste man skulle passe på var den lille sorte fyr nederst på billedet ......(igle)...
Vi ville have været en tur ude på motorcyklerne, men med at alt det vand der var kommet i vores område og med lukkede veje mange steder besluttede vi at lade være.....og så kan man jo altid dyppe fødderne i stedet for....

5 kommentarer:

  1. Næ, vandmangel kan vi da sandelig ikke klage over! Håber, du har fået tørre fødder igen ;-).

    SvarSlet
  2. Så vidt jeg kan se, er det den dejlige Lyngby Åmose, I gik tur i - der er så utroligt smukt, og du er heldig at bo netop der :-)

    SvarSlet
  3. Bente: Jo mine fødder er tørre, tager nok lidt længere tid med sandalerne.......

    Madame: Det er netop Lyngby Åmose, og ja vi er meget glade for at bo så tæt på...5 minutters gang derfra ;-)

    SvarSlet
  4. Herligt at pjaske i vand, men den der igle.. yrrkkk dem har jeg det skidt med..

    SvarSlet
  5. Inge, ja jeg så dem heller ikke så gerne bide sig fast i mig.....

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...