fredag den 2. juli 2010

Så skal der blendes.....

Jeg faldt forleden over denne lille bog, som har en masse gode opskrifter, så nu skal jeg bare lige have tiden til at smage på nogle af disse herligheder som er i bogen...Og det er jo altid godt med lidt inspiration, der er Piskeriset's blog også en god kilde....Tak for det... Så nu ønsker jeg mig en ny blender med isknuserfunktion, jeg havde købt en billig maskine for ca. 1/2 år siden for at prøve om smoothies var noget for mig...men nu vil jeg gerne ofre lidt mere på en god maskine, men det må blive efter sommerferien, skal lige bruge penge på ferieoplevelser.

3 kommentarer:

  1. Det ser ud som en spændende lille bog - her er vi også glade for smoothies, så den må til boghandleren og have fat i. Tak for dejlig inspiration :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder som en "blendende" god ide!
    PS I dag fejrer jeg 1000 Indlægs Jublæum!

    SvarSlet
  3. Hej Madame, jeg købte min i Føtex...59 kr. var den nette sum.

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...