torsdag den 17. juni 2010

Trist i dag....

Jeg er meget ked af i dag. Min storesøster har en fundet en knude igen i det højre bryst. Hun fik fjernet en sidste år og gik til strålebehandling. Nu skal hun igennem den samme omgang igen, men hun tager det rigtig fint, selvom det er hårdt, og heldigvis har hun en dejlig mand, nogle dejlige børn, familie og venner som gerne støtter og hjælper hende. Nu skal hun så vente på indkaldelse til mamografi og scanning, og så går det heldigvis hurtigt med svar på prøverne.
Men stadigvæk er det noget værre l... for at sige det pænt, og mange tanker til Lille My....Elsker dig meget højt....Lillesøster

2 kommentarer:

  1. Åh, det gør mig meget ondt - det er en slem sygdom, men heldigvis at lægerne i de sidste år blevet meget, meget bedre til at behandle brystkræft med succes.
    Jeg håber, din søster hurtigt bliver opereret, og håber du alligevel kan nyde din fredag ...

    SvarSlet
  2. Hej Madame, ja det er en grim sygdom,og ja de er da heldigvis blevet meget dygtige og min søster er en sej dame, og ja jeg skal nok få en god fredag, den er da heldigvis kort i dag...og håber at du får en god dag.....

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...