mandag den 14. juni 2010

Åmosen

Her er lidt billeder fra mit lokale område, Lyngby Åmose. Det blev ikke til flere, løb tør for strøm på kameraet.....Der er meget smukt i øjeblikket, det eneste der afholder en fra at opholde sig der i øjeblikket længere tid af gangen er : MITTER !!! Det er sådan nogle små dumme insekter som bider, især omkring øjenene og i panden, og som ikke bliver afskrækket af div. midler mod myg, og nej der er ikke opfundet noget der kan afholde dem fra at angribe.
En lille uges tid efter Skt. Hans er de væk igen, men det er modbydeligt så længe de er der. Det er dog kun i skyggen og om aftenen de er der, men det er også nok......Men smukt det er der i mit område....

2 kommentarer:

  1. Wauw, fantastiske billeder!

    Jeg er også stødt på mitter, dog endnu ikke i år - men de er virkelig et mareridt. Jeg kan stadig huske, hvordan mit ansigt kom til at se ud sidste år :-)

    SvarSlet
  2. tak skal du have Madame, og ja man kan godt se lidt spøjs ud, sådan lidt bulet ud...hehe

    God dag til dig..

    SvarSlet

Skriv du bare din mening...