mandag den 17. maj 2010

Pokkers koldt...igen igen....




Så gjorde vi det igen....

I går; søndag, var vi ude og køre en tur, jeg sad bagpå Jimmi, da jeg ikke ville køre på Rejekutteren fordi den lige var blevet vasket....og jeg gider simpelthen ikke med få dages mellemrum at skrubbe på cyklen, og fordi jeg troede at det ville være lunere at sidde bagpå i læ af Jimmi's brede skuldre...

Men det var bare løgn...vi kørte rundt i Nordsjælland, og burde selvfølgelig have vendt om, men nu havde vi sat os i hovedet at vi ville til Liseleje, ikke for at få en is, (hvis vi nogensinde får det i år!!!!) men så bare en kop kaffe....

Det fik vi også, kaffe, og lun tærte, men vi har ingen idé om hvordan det smagte for det blev bare slugt for at få lidt energi så vi kunne holde varmen til hjemturen, hvor det selvfølgelig også begyndte at REGNE......ÆV ÆV og ÆV....

Men hjem kom vi, og jeg fik lavet dejligt stærk varm karry kylling,
men trætte det var vi, og jeg tror at det tager en dags tid mere før jeg får varmen igen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv du bare din mening...